Dobro došli na stranice Obrtničke komore Međimurja

Međimurski obrtnici na sajmu "VIROEXPO 2013."

viroexpo_2013Na 18. međunarodnom sajmu gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede «Viroexpo 2013.», koji će se od 18. do 20. siječnja 2013. godine održavati u Virovitici, u organizaciji Obrtničke komore Međimurske županije predstavljaju se i predstavnici međimurskog  obrtništva. U društvu više od 600 izlagača iz 22 države, na vanjskom se prostoru širokom lepezom proizvoda od šibe predstavlja «Košaraštvo Pogorelec», vlasnika Borisa Pogorelca iz Kotoribe, dok u unutarnjem prostoru posjetitelji mogli vidjeti  ponudu ljepila «SAZ M» obrta za trgovinu i promidžbu, vlasnika Sanija Mesarića iz Čakovca te kušati  bučino ulje tvrtke Bister d.o.o. vlasnika Ivice Bistera iz Domašinca.  Zemlja partner ovogodišnjeg sajma je Kraljevina Belgija.


Započinje proljetni rok polaganja majstorskih ispita - Najviše kandidata za majstora stolara

MI_brosureU ponedjeljak, 04.veljače 2013. godine započinje proljetni ispitni rok za polaganje majstorskih ispita za koji se prijavilo četrnaest kandidata u osam različitih zanimanja. Najveći interes za polaganje majstorskog ispita u proljetnom roku pokazali su stolari (četiri kandidata); elektroinstalateri, kuhari i očni optičari (po dva kandidata); te po jedan autolimar, automehaničar, frizer i dimnjačar.

Zainteresirani kandidati za polaganje majstorskih ispita ( koji su uvjet za otvaranje obrta većine djelatnosti i jedan od uvjeta za dobivanje licence za primanje naučnika na praksu )  u slijedećem, jesenskom roku koji će se održati u rujnu ove godine trebaju se javiti najkasnije 45 dana prije početka roka, odnosno do 01. kolovoza 2013. godine. Cijena ispita iznosi 2.600 kuna, uz mogućnost povrata troškova od strane Ministarstva poduzetništva i obrta. Detaljne informacije možete saznati od Koleta Mihajlova, stručnog suradnika za obrazovanje u Obrtničkoj komori Međimurske županije na broj telefona 040/ 313-971.


Od dvanaest nadzora nepravilnosti u četiri objekta

fiskalizacijaInspektori Porezne uprave krenuli su u utorak u akciju: njih 328 obavilo je 1108 nadzora diljem Hrvatske kako bi utvrdili jesu li ugostitelji i ostali obveznici fiskalizacije uskladili svoje poslovanje s novim zakonom koji je stupio na snagu od 1. siječnja.

Prema podacima Porezne uprave jučer do 13 sati je na 1108 provedenih nadzora utvrđena 61 nepravilnost, što znači da u prosjeku na tek nešto više od pet posto pregledanih lokacija poduzetnici nisu svoje poslovanje uskladili s novim zakonom.

U Međimurskoj županiji je jučer obavljeno dvanaest  nadzora. Osmero poreznih inspektora  utvrdilo je nepravilnosti u četiri objekta, a prekršitelji imaju rok od dva dana da otklone nepravilnosti. Naime, u petak, 11.siječnja, inspektori će na tim lokacijama ponovo provjeriti situaciju. Druge podatke za sada središnji ured Porezne uprave Ministarstva financija nije dao.


Donesena je Uredba o uvjetima,načinu i postupku raspolaganja tražbinama s naslova poreznog duga u postupku predstečajne nagodbe

novacNa 70. sjednici Vlade RH, održanoj 3. siječnja, donesena je Uredba o uvjetima, načinu i postupku raspolaganja tražbinama s naslova poreznog duga u postupku predstečajne nagodbe, a koja je stupila na snagu danom objave u "Narodnim novinama“ 07.siječnja 2013.godine. Sukladno odredbi članka 6. stavka 1. Uredbe, uvjet za podnošenje prijedloga za otvaranje skraćenog postupka predstečajne nagodbe, je sklapanje Sporazuma između dužnika – predlagatelja predstečajne nagodbe i Ministarstva financija, Porezne uprave.

Ovo drugim riječima znači da svi dužnici koji ispunjavaju zakonske uvjete za pokretanje postupka predstečajne nagodbe, a imaju porezni dug, prethodno moraju sklopiti s Ministarstvom financija Sporazum o prihvaćanju plana financijskog restrukturiranja.

Primjeri internih akata za potrebe fiskalizacije

fiskalne-kaseSvi obveznici fiskalizacije trebaju prema članku 11. st. 2. Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom internim aktom (odluka, pravilnik, rješenje ili sl.) urediti pravila slijednosti numeričkih brojeva računa, popis poslovnih prostora te dodijeljene oznake poslovnih prostora, a posebni interni akt donosi se i za blagajnički maksimum.

Temeljem Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom, svi obveznici fiskalizacije od 1. siječnja 2013. obvezni su internim aktom utvrditi visinu blagajničkog maksimuma. Svota blagajničkog maksimuma najveća je svota gotova novca koja može ostati u blagajni na kraju dana. Visinu blagajničkog maksimuma, sukladno čl. 29. st. 1. Zakona, određuje obveznik fiskalizacije samostalno internim aktom, sukladno potrebama poslovanja i uvjetima sigurnosti, ali najviše do propisanih svota.

 

Više...

«Početak«101102103104105106107108109110»Kraj»

Stranica 102 od 132